Då taggar vi upp!

Det kunde inte kännas bättre än vad det gör idag, jag är super ledig från jobbet, lunchat med mammsen och taggar för Volbeat den 16 sen är det snart julfest med jobbet och Thailand i Januari. Allt känns heelt underbart just nu!

Har dock vissa svårigheter med att fylla ut dagen med något att göra då alla andra jobbar. Men jag klagar inte minsann.

Ikväll väntar träning med L. Strandelin vet inte vad jag ska säga om de men det kommer definitivt bli spännande att pröva på.
Känns som att jag bör lägga ner lite tid på träningen nu om man ska vara iform för Sri Lanka/Thailand 2011.



Letade hejvilt efter någon nice bild från thai då jag va där sist men
hittade bara denna snopp-bild enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0