Förkyld...

Idag vaknade jag inte upp ensam i sängen, alltid trevligt med lite sällskap.
Tror ingen ville att vi skulle få sova i morse...men halv 12 så packade vi oss upp
och drog och åt lunch.

Nu är jag hemma igen efter ett litet besök på "skolan" tänkte få lite rätsida på hur jag ska använda mitt presentkort, nu när det blir resa av, från studenten men ingen visste någonting men allt fixar sig...känns konstigt att inte behöva gå till skolan mer. Men härligt att se alla härliga prickar till lärare.

Jag har även hunnit dra på mig en förkylning men är ledig idag och i morgon så
förhoppningsvis är jag frisk till på torsdag så jag kan jobba och dre på stugfest i helgen med L. Strandelin och några till.
Nu ska ja krypa ner i sängen och glo lite på tv, de är bara slå en pling om någon är sugen på en film:)


Längtar efter en helg i Sundsvall med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0