Blogga vad är de?

Har inte bloggat på trehundratusen år...i runda slängar.
Det har iofs inte hänt allt för mycket i mitt lilla liv sen vi slutade blogga från superlost.

I helgen var det monster fest och de var suuper kult!
Söndagen var dock inte alls lika kul..trodde stunden var kommen men de rätade upp sig ändå.
och willis tog så snällt hand om mig hehe.

Idag är det måndag men inte vilken måndag som helst utan Kajsa Molly Blå fyller år idag, 10?
Så de lär bli en sväng förbi dom och gratta de lilla livet sen väntar p-möte ikväll. Taggade till tusen..

Nej, nu ska ja ner och göra mig något käk eftersom att jag har två egenskaper som jag utnytjar när jag är själv
de är Äta och Sova och de är jag en jävel på.


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0