24 timmar

Nu börjar de dra ihop sig på RIKTIGT!
Drar en svän till Sri Lanka med familjen för att senare dra vidare till thai och möta Nina.
Detta kommer bli legendary!

Har lärt mig en hårda vägen att man inte ska ta något förgivet, "första" gången vi skulle åka till thailand så var jag så över taggad att jag räknade ner från 100 dagar och gissa vad som händer dag numer 98? Jo de ska jag berätta! Det kom en större sortens våg...man sak vara glad för de man har.
Så nu tog jag inte i allt för mycket utan börjar nedräkningen idag istället=)

Och för den som är sugen på att se hur det går för mig/oss kan man läsa om de vi gör på:
www.superlostinasia.blogg.se

Jag kan ju inte påstå att jag vart överaktiv på min blogg senaste året..men nu kommer den stå helt still medans vi reser, så kika in på superlostinasia.blogg.se,just nu finns de inte allt för mycket att läsa men de kommer!
Nu ska ja göra mig klar för ikväll väntar födelsedagskalas för LinaFina!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0